2022 ձմեռային ճամբար 6օր

Այսօր շատ բանիմաց օր ունեցանք։ Մեր օրը սկսվեց մեր հրաշք, գեղեցիկ, բարի և խելացի ընկեր Ստելլայի ծնունդը շնորհավորելով։ Մենք բոլորով կազմակերպել էինք անակնկալ և կարծում եմ նա շատ ուրախացավ և ես նույնպես քանի որ նրան անչափ շատ եմ սիրում և միշտ ուրախ եմ երջանկացնել նրան։
Այնուհետև մենք համտեսեցին համեղագույն տորթը։

Եվ ընկերներով վորոշեցինք խաղալ մաֆիա։ Խաղը շատ հետաքրքիր անցավ։ Այն ու հետև մեզ մոտ եկան հնեաբաններ։ Նրանք մեզ պատմեցին թե ինչպես են հետազոտումների միջոցով գտնում կմախքներ և կռահում սեռը, տարիքը։ Եվ ոչ միայն պատմում էին այլ ցույց տվեցին գանգեր և ոսկրեր։ Նրանք բացատրեցին թե ինչպես ենք տարբերում սեռը, այն կարողենք տարբերել ըստ այն դիրքից որով նրան թաղել են։
Օրինակ՝ տղները աջ կողմի վրա էն պարկած լինում իսկ աղջիկները՝ ձախ։
Տղաների հոնքերը ավելի առաջ եկած են քան աղջիկներինը։

Բայց եթե դին երեխա է, ապա նրա աեռը կռահել չի լինի։
Տարիքը կարող ենք տարբերել ըստ դիի ոսկռերից։
Եվ այլ շատ բաներ։Եթե ընկեր Ստելլա կարդում եք, ապա ևս մեկ անգամ շնորհավորում և մաղթում եմ ամենա լավ բաները։

Հրատարակված

malenasahakyan

Welcome Malena’s blog. I’m 12. I am business lady.

Թողնել մեկնաբանություն