Cruella

Ես շատ շատ կինոներ եմ դիտել, և բոլորն էլ շատ լավն էին և իմասալից։ Հիմնականում ես դիտում եմ MARVEL ի կինոներից, իհարկե նրանք չափազանց լավն են, հատկապես Spider Man-ը։

Բայց ես առանձնացրել եմ Cruella ֆիլմը, այն շատ հետաքրքիր է։





Ֆիլմի մասին՝

Ֆիլմը Լոնդոնում է 1970-ական թվականներին, որտեղ երիտասարդ նորաձևության դիզայներ Քրուելա դե Վիլը մանկուց վատ պահվացք է դրսեվորել։ Ի վերջո նա դառնում է դաժան և սարսափելի լեգենդ։ Ֆիլմում գխավոր հերոսի անունը Էստելա է, նա ձգտող դիզայներ է, ով երազում է համաշխարհային փառքի մասին: Նրա մայրը, ֆիլմի սկզբում մահանում է։ Աղջկա մութ կողմերը բացահայտվում են, երբ նա ընկերանում է երիտասարդ գողերի հետ եւ հանդիպում բարոնուհի ֆոն Հելմանի հետ: Կյանքի վերելքներն ու վայրէջքները հավակնոտ Էստելլային կվերածեն հենց Կրուելա Դե Վիլի: Բայց վերջը ձեզ կապշեցնի։ Ես չեմ ցանկանում պատմել վերջի մասին ևս։

Եթե հետաքրքրեց մտեք այս լինքով՝

Русская версия-Круэлла

English version-Cruella

Ձեզ բարի դիտում

Հրատարակված

malenasahakyan

Welcome Malena’s blog. I’m 12. I am business lady.

Թողնել մեկնաբանություն