Գործնական աշխատանք

1.Կարդա առակը, որոշիր յուրաքանչյուր նախադասության տեսակը ըստ հաղորդակցման:

ԿԱՄԱԿՈՐ ԱՅԾԻԿՆԵՐԸ
Երկու կամակոր այծ մի նեղ կամրջի վրա հանդիպեցին:(պատմողական) Երկուսը միասին չէին կարող անցնել կամրջով. պետք է նրանցից մեկը մյուսին ճանապարհ տար:պատմողական
— Դու ե՛տ գնա. որ ես անցնեմ, (հրամայական) — ասաց մի այծիկը։ (պատմողական)
-Ինչո՞ւ դու ետ չես գնում, որ ինձ ես ասում,(հարցական) — պատասխանեց մյուսը։ (պատմողական)
Այծիկները վիճեցին. պատմողական ճակատ ճակատի խփեցին, սայթաքեցին ու ընկան ջուրը։ (պատմողական)

2. Տեքստում առանձնացրու նախադասությունները ըստ հաղորդակցման
:

ՆԱԽԵՐԳԱՆՔ
Հե՛յ, պարոննե՛ր, ականջ արեք
Թափառական աշուղին, (հրամայական)
Սիրո՛ւն տիկնայք, ջահե՛լ տըղերք,
Լա՛վ ուշ դըրեք իմ խաղին։ (հրամայական)

Մենք ամենքըս հյուր ենք կյանքում
Մեր ծնընդյան փուչ օրից, (պատմողական)
Հերթով գալիս, անց ենք կենում
Էս անցավոր աշխարհից։(պատմողական)

Անց են կենում սեր ու խընդում,
Գեղեցկություն, գանձ ու գահ,(պատմողական)
Մահը մերն է, մենք մահինը,
Մարդու գործն է միշտ անմահ։(պատմողական)

Գործն է անմահ, լա՛վ իմացեք,
Որ խոսվում է դարեդար,(հրամայական)
Երնե՜կ նըրան, որ իր գործով
Կապրի անվերջ, անդադար։(բացականչական)

Չարն էլ է միշտ ապրում անմեռ,
Անե՜ծք նըրա չար գործքին,(բացականչական)
Որդիդ լինի, թե հերն ու մեր,
Թե մուրազով սիրած կին։(պատմողական)

Ես լավության խոսքն եմ ասում,
Որ ժըպտում է մեր սըրտին.(պատմողական)
Ո՞վ չի սիրում, թեկուզ դուշման,
Լավ արարքը, լավ մարդին։(հարցական)

Է՜յ, լա՛վ կենաք, ակա՛նջ արեք,
Մի բան պատմեմ հիմի ձեզ,(բացականչական)
Խոսքըս, տեսեք, ո՞ւր է գընում,
Քաջ որսկանի գյուլլի պես։(հարցական)

Հրատարակված

malenasahakyan

Welcome Malena’s blog. I’m 12. I am business lady.

Թողնել մեկնաբանություն