1.Տրված գոյականները ածանցների օգնությամբ դարձրու ածականներ:
Գիր, հուր, աղջիկ, անուն, կարգ, գիշեր, ցավ, վարձ, ապակի, շող, դաս, հույզ, աշուն, հրապույր, ժպիտ, մայր:
գիր-գրավոր,գրական,անգիր,գրական
հուր-հրեղեն,հրե,հրոտ
աղջիկ-աղջկական
անուն-անանուն,անվանի
կարգ-անկարգ,կարգին
գիշեր-գիշերային
ցավ-ցավոտ,անցավ,ցավալի
վարձ-վարձու,վարձկան
ապակի-ապակյա
շող-անշող,շողուն,շողշողուն
դաս-դասական,դասային
հույզ-հուզական,հուզիչ
աշուն-աշնանային
հրապույր-հրապուրիչ,անհրապույր
ժպիտ-ժպտուն,անժպիտ
մայր-մայրական
2. Առաջին և երկրորդ շարքերի համապատասխան արմատներով կազմիր 6 բարդ ածական:
ա. հաստ, թանկ, խիստ, տերև, առատ, հորդ
բ. շունչ, զուրկ, ձեռն, արժեք, բուն, առատ:
հաստաբուն,թանկարժեք,առատաձեռն,հորդառառ,տերևաշունչ,խստապահանջ
ա. նախշ, փուշ, սև, դառը, արագ, գիրկ
բ. համ, հեր, վազք, տերև, զարդ, բաց:
սևահեր,դառնահամ,արագավազք,գրկաբաց,նախշազարդ,
3. Առաջին շարքի ածականների հականիշները գտիր երկրորդ շարքում:
ա. անարի, գթառատ, անգեղ, անարատ, հնազանդ, դյուրին, զվարթ
բ. չքնաղ, չարաբարո, արի, ըմբոստ, թախծոտ, պիղծ, խրթին:
անարի-արի
գթառատ-չարաբարո
անգեղ-չքնաղ
անարատ-պիղծ
հնազանդ-ըմբոստ
դյուրին-խրթին
զվարթ-թախծոտ
4.Բառախմբում առանձնացրու հոմանիշ ածականների 5 եռյակ:
Կոպիտ, կոշտ, բիրտ
զայրացկոտ, ցսկոտ, բարկացկոտ
նրբանկատ, խոհեմ, շրջահայաց
ամբարտավան, գոռոզ, մեծամիտ
մոլեգին, վայրագ, կատաղի
5. Տրված առածներում կետերի փոխարեն տեղադրիր հականիշ ածականները:
Անճոռնի ճուտիկը սիրուն կարապ կդառնա: (սիրուն, անճոռնի)
Ասելը հեշտ է, անելն է դժվար : (հեշտ, դժվար)
Վատ կտորից, լավ վերարկու չես կարի: (լավ, վատ)
Ժլատի փորը դատարկ է, գրպանը՝ լիքը: (լիքը, դատարկ)
Չքավորի գրպանը դատարկ է, սիրտը՝ լիքը: (լիքը, դատարկ)
6. Ընդգծե՛լ այն ածականները, որոնց գերադրական աստիճանը
–գույն մասնիկով չի կազմվում։
Ցածր, կարմիր, շեկ, վատ, թանկ, լավ, ուժեղ, սուր, ազնիվ, զվարթ, հաստ, խոշոր, հին,
երեկ, կոշտ, ուրախ, նոր, սև, քաղցր։
7. Տրվածներից որն է ածական:
Կրակ
Հնչուն
Հնչյուն
Հոտավետ
Գեղջուկ
Պատճառ
Կարգ
Ժայռափոր
Տնակ
8. Ըստ կազմության` տրված ածականները բաժանի՛ր չորս խմբի՝ պարզ, բարդ, ածանցավոր, բարդածանցավոր:
Սաղարթախիտ, փոքր, համեղ, բուրավետ, կարգազանց, անջրդի, առևտրական, հոգևոր, հողային, աշխարհազորային, ոսկենկար, սպիտակ, նազելի, միջմոլորակային, գիշակեր, բյուրավոր, պահեստային, տնտեսական, վարչական, մարդաշատ:
9. Տրված բայերից ածականներ կազմի՛ր և ընդգծի՛ր ածականակերտ ածանցները:
Համոզել, սիրել, գրավել, կախարդել, նվիրել, հուզել, զայրանալ, սարսափել, նեղանալ, պարծենալ:
համոզել-համոզիչ
սիրել-սիրող
գրավել-գրավիչ
կախարդել-կախարդական
հուզել-հուզիչ
զայրանալ-զայրացած
նվիրել-
սարսափել-սարսափելի
նեղանալ-նեղված
պարծենալ-պարծենկոտ
10.Կազմել տրված ածականների բաղդատական և գերադրական աստիճանները:
Լավ-ավելի լավ, ամենալավ, լավագույն
մեծ-ավելի մեծ, ամենամեծ, մեծագույն
բարձր-ավելի բարձր, ամենաբարձր, բարձրագույն
խոշոր-ավելի խոշոր, խոշորագույն
փոքր-ավելի փոքր, ամենափոքր, փոքրագույն
երկար-ավելի երկար, ամենաերկար
բարդ-ավելի բարդ, բարդագույն
խիստ-ավելի խիստ, խստագույն
նոր-ավելի նոր, նորագույն
ազնիվ-ավելի ազնիվ, ազնվագույն
գեղեցիկ-ավելի գեղեցիկ, գեղեցկագույն
հին-ավելի հին, հնագույն
քաջ-ավելի քաջ,մ ամենաքաջ
խոր-ավելի խոր, ամենախոր
ուժեղ-ավելի ուժեղ, ուժեղագույն
խելացի-ավելի խելացի, ամենախելացի
11. Բառաշարքում ընդգծել գերադրական աստիճանով ածականները:
Բազմագույն, նրբագույն, ամենախոշոր, մանուշակագույն, ամենաթույլ, փոքրագույն, բոցագույն, ամենափրկիչ, ամենալավ, մշուշագույն, ամենազգաց, միագույն, կարևորագույն, հզորագույն, արևագույն, բարձրագույն, ամենանուրբ, դժվարագույն:
12. Շարքում ընդգծիր համեմատության աստիճան չունեցող որակական ածականները:
Հպարտ, կույր, խեղճ, գեղեցիկ, չար, նենգ, պարկեշտ, արու, բարի, վեհ, ագահ, հղի, վսեմ, համր, պիղծ, ամուրի, խուլ, արդար, ճերմակ: